Saturday 13 April 2013

Kek kahwin lagi..



















Setiap minggu dari penghujung bulan Februari hinggalah tiba musim cuti sekolah pada bulan Mei, ada-ada sahaja jemputan perkahwinan yang telah saya terima.
Berbagai-bagai jenis, bentuk dan rupa kek perkahwinan mahupun pertunangan yang telah saya buat, tetapi yang pastinya pembuatan kek ini telah banyak berubah selaras dengan perubahan semasa di dalam sesuatu majlis perkahwinan masa kini.
Semakin besar perbelanjaan sesuatu majlis itu, maka semakin 'grand' lah kek yang akan ditempah. Tidak hairanlah nilai sesuatu kek yang bertingkat-tingkat itu menjangkau harganya ke ribuan ringgit. Bagi yang mempunyai kemampuan ini tidak menjadi satu masalah asalkan hati mereka puas.
Amatlah sukar bagi saya untuk memuaskan semua pelanggan-pelanggan saya 100% tetapi kepercayaan mereka berikan kepada saya untuk mencipta kek-kek perkahwinan mereka telah banyak membuahkan kredibiliti saya sebagai seorang pembuat kek. Alhamdulilah.


Moto kami adalah "nilai wang anda adalah nilai kreativiti kami, jadi kepuasan anda adalah kepuasan kami". 



1 comment: